luni, 16 ianuarie 2012

Art is everywhere around us




 Deci a nins....dorinta bifata   :)):)  (pacat ca nu se depune...)
 De obicei urasc zilele de luni, dar lunea asta a fost gen 3 in 1.(prima zi de scoala din acest an, a parta zi de proteste si prima ninsoare a acestei ierni).
 In vacanta asta am gasit noua mea pasiune: cafeaua de orice fel si azi m-am gandit "ooo......ce dragu a fost dimineata cu cafea :o3" si mi-am zis sa incep tot cu ceva dulce, cald si cu energie.
 Exact cum credeam sunt o multime de oameni care adora cafeaua, de la tineri obisnuiti cu nesscafe ori batrani care au prins acea cafea tare din boabe rasnite acasa. Sunt persoane care o prefera slaba si cu mult zahar sau persoane care o fac atat de tare incat juri lingurita poate sta perpendicular in ceasca.
  Plus ca in momentul in care m-am hotarat sa fac aceasta postare (in ora, la scoala) m-am gandit sa adaug si niste poze potrivite. Asa am descoperit ca in unele cafenele si restaurante din afara se pot gasi cele mai dragute design-uri pt cafea. Sincera sa fiu, eu nu as putea sa beau o asemenea cafea....sunt mult prea dragute. Sau daca as vrea sa beau chiar nu ar mai conta gustul, ci doar modul de prezentare.
Preferatul meu, desi a fost greu sa aleg din toate pozele, este primul iepuras (cn ar putea rezista unui urecheat cu spuma de cafea si cu pudra de cacao?) Dar va las sa alegeti singuri poza preferata.:-*  

 pupici :-*:-*:-*




:xandra


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu